Retourneren

    • > Hoe werkt retourneren?
    • Retourneren bij Wishpel is heel eenvoudig. Is een product niet naar wens? Dan heb je bij ons maar liefst 30 dagen de tijd om het te retourneren. Download hier het retourdocument en vul hierop netjes al je gegevens in zodat wij de retouren zo snel mogelijk kunnen verwerken. Vervolgens kun je het product zonder opgaaf van reden gefrankeerd versturen via de PostNL, DHL of een andere koeriersdienst.
      Heb je een defect artikel ontvangen? Dan lossen wij dit graag voor je op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

    • > Artikel defect?
    • Je hebt altijd recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het graag voor je op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

    • > Artikel niet naar wens?
    • Heb je een artikel gekocht dat toch niet helemaal naar wens is? Bij ons heb je ruim de tijd, je kunt artikelen namelijk binnen 30 dagen retourneren. Een geldige reden is niet nodig, wij accepteren ‘daarom’ ook als reden. Wel is het belangrijk dat het product in de originele staat wordt terug gestuurd met retourdocument. Zorg ervoor dat je het pakket gefrankeerd verstuurt via een verzendmethode naar keuze en bewaar voor de zekerheid het Track & Trace nummer totdat je van ons bericht hebt ontvangen. 

    • > Kan ik ruilen?
    • Wij begrijpen het als je liever een ander product wilt. Je kunt het artikel dat niet naar wens is binnen 30 dagen retourneren met het bijbehorende retourdocument. Wij zullen jouw retourzending zo spoedig mogelijk verwerken en het bedrag terug storten op je rekening. Ondertussen kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste artikelen zodat je deze weer snel in huis hebt.

    • > Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
    • Nadat je een pakket retour hebt gestuurd duurt het vaak 1-2 werkdagen voordat wij het pakket in ons magazijn ontvangen. Daar worden de retouren nagekeken en verwerkt. Wij doen ons best deze zo snel mogelijk af te handelen. Wij garanderen dat je binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour(en) weer netjes je geld terug hebt of een nieuw product toegestuurd hebt gekregen.

    • > Retour nog niet terug betaald?
    • Wij zorgen er altijd voor dat je binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour(en) weer netjes je geld terug hebt of een nieuw product toegestuurd hebt gekregen. Mocht dit niet het geval zijn controleer dan je mailbox. Mocht je geen bericht van ons hebben ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Neem gerust contact met ons op via de Wishpel klantenservice.


  • > Retourvoorwaarden
  • De retourvoorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden, deze vind je hier. Bij producten met afwijkende retourvoorwaarden staat het in de omschrijving of specificaties erbij vermeld.